Conversie optimalisatie maakt websites en webshops succesvol. Heeft u wel voldoende bezoekers, maar kopen zij niets? Dan kan conversie optimalisatie een geschikte oplossing zijn die u aan meer online rendement helpt. Met conversie optimalisatie bestelt een groter percentage van uw bezoekers en met een hogere orderwaarde, maar u krijgt ook meer inschrijvingen of ingevulde contactformulieren.


Meer resultaat
De essentie van conversie optimalisatie is meer resultaat! Ongeacht of dit resultaat meer verkopen, inschrijvingen of ingeplande afspraken is. Wilt u uw rendement exponentieel laten groeien? Met SEO zorgt u voor meer bezoekers. Meer bezoekers + hogere conversiepercentage = exponentiële groei.
Elementen
Het optimaliseren van conversie vindt plaats op diverse elementen en locaties van uw website. De eerst analyse vindt plaats op onder andere uw homepagina, landingspagina’s en de salesfunnel. De gevonden knelpunten uit deze analyse worden geoptimaliseerd. Dit geeft de bezoeker een betere ervaring en het levert u meer rendement op.

Stappenplan
1. Analyse van de huidige situatie.
2. Vaststellen van de conversiemogelijkheden.
3. Prioritering van de conversiemogelijkheden.
4. Doorvoeren conversie optimalisatie.
5. Metingen, analyses en bijsturen.
6. Testen en verder meten voor optimaal resultaat.
Voordelen
- Meer verkopen.
- Verhoging van uw omzet.
- Groter klantenbestand.
- Hoog Return-on-Investment.